() Reactie van de aanvrager:
We kregen met z’n allen geen zicht waarom het inloopspreekuur rondom dementie in De Geheugensteun zo weinig bezocht werd. Deden we iets niet goed met de marketing of PR? Soms zie je als professional je eigen blinde vlekken niet of mis je specifieke kennis om een bepaald vraagstuk te tackelen. Via de Arnhemse Uitdaging vonden we een match met een professionele marketeer. In een paar vragen wist zij tot de kern door te dringen en konden we weer verder. Geen lange sessies & veel tijd, maar een krachtige spiegelende bijeenkomst. Heel fijn!
Goed te weten & ervaren dat we in Arnhem gebruik kunnen maken van de matching via de Arnhemse Uitdaging...
() Twee matchgreopsleden hebben uitgebreid gesproken met de Oosthof over mogelijke oplossingen voor het energievraagstuk. Dat heeft tot verheldering van de situatie geleid, waarna er door henzelf vervolgstappen gezet konden worden.
Een mooi voorbeeld van ondersteuning door het vergroten van kennis en inzichten.
() Vrijwilligers van stichting Nabij komen hulp bieden aan mensen in een heel kwetsbare situatie. Dan wil je wel graag een bewijs er van hebben dat het vertrouwd is. Een legitimatiebewijs laten zien helpt hierbij. Puntgaaf heeft geholpen met het maken van de tekst en een ontwerp hiervoor.
() MVT Arnhem ( Mantelzorg en Vrijwillige Thuishulp) , verstuurt maandelijks een nieuwsbrief aan al haar mantelzorgers en vrijwilligers. Op dit moment is het uitbrengen van de nieuwsbrief een tijdrovende klus. Men is op zoek naar een nieuw format voor de nieuwsbrief met een frisse, levende en aansprekend ogende opzet. BuningAdvies en Puntgaaf communicatie+training hebben aan MVT gericht communicatieadvies en praktische ondersteuning bij het inrichten van een systeem voor digitale nieuwsbrieven gegeven.