Wat een fantastische opbrengst van het matchevent 2020!
Wat een groot succes! Er zijn maar liefst 120 matches en verbindingen gemaakt. Er waren 75 deelnemers, waarvan 35 verschillende maatschappelijke organisaties met hulpvragen en 40 bedrijven/aanbiedende organisaties. Alle aanvragers zijn met minstens 1 aanbieder in contact gebracht, 1 met wel 7!
30 organisaties zijn geïnteresseerd in de specials over het voorkomen van eenzaamheid, ontmoetingsactiviteiten tijdens Corona en het financieel gezond houden van maatschappelijke organisaties in Coronatijd.
Iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van dit retro-bellen-en-mailen meet&matchevent heel erg bedankt! Hopelijk kunnen we elkaar volgend jaar weer live ontmoeten.
Leuke match: Het Toon Hermans Huis krijgt van de Rabobank iedere twee weken een nieuwe bos bloemen. Na april neemt Scalabor het stokje van hen over. Dat geeft de huiskamer dit voorjaar een fijne warme uitstraling.
Leuke match: City Hearts krijgt een ontwerp voor flyers en visitekaartjes van 8 Ontwerp. Daarna neemt Postmasters het stokje over en zorgt voor het drukwerk. Zo zijn zij beter vindbaar voor mensen in kwetsbare (thuis)situaties.
Leuke match: Omars Gym heeft heel veel aanbiedingen gekregen om een kijkje achter de schermen te krijgen bij bedrijven. Bij CCV, Pathé, DNV GL, Tom van Otterloo komen in het voorjaar kinderen uit Malburgen op bezoek. Dat vergroot de kennis over verschillende beroepen die zij later misschien zelf gaan uitoefenen.
En wat een mooie matches kwamen er naderhand nog tot stand doordat er in deze opzet meer tijd was voor uitgebreid telefonisch contact.
Gym & Turnen over het contact met Direct Klantcontact:
“ We hadden eigenlijk maar 1 match met dit bedrijf, maar toen we een heel leuk gesprek met elkaar kregen, bleek dat uit te groeien tot 4 heel grote. Niet alleen leren onze jonge medewerkers binnenkort hoe ze makkelijker kunnen bellen, we kunnen een telefoonscript overeenkomen voor inkomende en uitgaande gesprekken, de marketingafdeling helpt ons met tips om ouderen zonder internet gemakkelijker te kunnen bereiken en er is ook nog hulp aangeboden bij het bellen van grote groepen deelnemers. Wat zijn we hier blij mee. Hierdoor worden een aantal chronische knelpunten oplosbaar.”
.