() 2021 was opnieuw een prachtig jaar met vele verbindingen en matches. Dankzij het drukwerk door GLD print & Media van het jaarboek is het mogelijk dat we onze verbindingen en matches zichtbaar maken aan alle betrokkenen bij de Arnhemse Uitdaging; aanvragers, aanbieders en andere belangstellenden.
() Intermobiel is er vooral voor jongeren met een chronische ziekte die hun huis niet meer makkelijk uit kunnen komen. Het magazine dat al meer dan 17 jaar gemaakt wordt door vrijwilligers wordt grotendeels digitaal verspreid. Maar 2x per jaar is eer een fysieke versie. Het staat boordevol informatie voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte. Een gedrukt magazine op plaatsen waar zorg verleend wordt maakt dat er veel meer mensen in contact komen met deze positieve adviezen vanuit ervaringsdeskundigen, die het leven met een handicap of chronische ziekte aangenamer maken. GLD print & media verzorgt ook in 2022 het drukwerk van dit magazine.
() Het magazine van Intermobiel wordt al meer dan 16 jaar gemaakt door vrijwilligers en wordt twee keer per jaar verspreid. Het magazine staat boordevol informatie voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte. Het magazine wordt grotendeels digitaal verspreid. Een gedrukt magazine onder meer op plaatsen waar zorg verleend wordt maakt dat er veel meer mensen in contact komen met deze positieve adviezen vanuit ervaringsdeskundigen, die het leven met een handicap of chronische ziekte aangenamer maken. GLD print & media verzorgt ook in 2021 het drukwerk van dit magazine.
() Divers & Jong is opzoek naar een drukker voor de banner en de visitekaartjes van de medewerkers. GLD print & media biedt Divers & Jong gesprek aan over drukwerkmogelijkheden.
() Het Toon Hermans Huis zoekt een drukker die 2 soorten visitekaartjes (elk 100 stuks) en flyers (1 A4 dubbelgevouwen in kleur) kan drukken. De opmaak van de visitekaartjes is gereed en kan zo worden aangeleverd. De flyer is aan vervanging toe. Hierbij heeft GLD Print & Media geholpen. GLD Print & Media biedt aan om het drukwerk van de flyer en visitekaartjes te verzorgen.
() Het logo van BIO Vakantieoord is gewijzigd. Op alle plekken -flyers/folders/visitekaartjes/bedrijfskleding- moet het logo worden aangepast. GLD Print & Media biedt aan om een deel van de vraag op te pakken. Zo kwam een hele kar vol met nieuw gedrukte enveloppen door GLD Print & Media aan bij BIO.
() Het magazine van Intermobiel wordt al meer dan 16 jaar gemaakt door vrijwilligers en wordt twee keer per jaar verspreid. Het magazine staat boordevol informatie voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte. Het magazine wordt grotendeels digitaal verspreid. Een gedrukt magazine onder meer op plaatsen waar zorg verleend wordt maakt dat er veel meer mensen in contact komen met deze positieve adviezen vanuit ervaringsdeskundigen, die het leven met een handicap of chronische ziekte aangenamer maken. GLD print & media neemt het drukwerk over van CCV. De komende twee jaar gaan zij het drukwerk van dit magazine verzorgen.
() Kledingbank Arnhem e.o. was dringend opzoek naar etiketten voor de vele gevulde en gesorteerde dozen vol kleding. Liefst in een groter formaat, wat fellere kleuren en opnieuw te gebruiken etiketten. Gld Print & Media biedt aan de etiketten te verzorgen. Zo kunnen de juiste dozen snel en duidelijk worden herkent.
() Op 5 mei 2020 is Nederland 75 jaar bevrijd. Voor iedereen heeft bevrijding een andere betekenis. Om hier bij stil te staan schrijven jongeren en ouderen van Zonnebloem Arnhem Zuid kaartjes met een boodschap voor elkaar. GLD print & media verzorgt het drukwerk van de kaarten.
() Maatschappelijk betrokken bedrijven en Arnhemse stichtingen hebben elkaar veel te bieden. Alles begint met elkaar ontmoeten. Met elkaar in gesprek gaan over wat je voor elkaar kunt betekenen. Gld Print en Media heeft de panelen verzorgd en voorzien van de door ons gebruikte thema's. Hierdoor werd het voor alle Maatschappelijk betrokken bedrijven en Arnhemse stichtingen elkaar op dit event op de juiste plek met de juiste vragen/aanbiedingen te ontmoeten.
() Speelotheek Het Speelpunt is opzoek naar een nieuw logo om te drukken op bestaande pr materialen. Hierover hebben ze tijdens het Matchevent contact gelegd met Gld Print & Media.
() Toon Hermans Huis heeft contact gelegd tijdens het Matchevent met Gld Print & Media over het drukken van flyers. Toon Hermans Huis wil graag 250 flyers laten drukken voor project Vitaliteit.