Gld print & media

Over deze organisatie

Matches door Gld print & media

  • Drukwerk door GLD print& Media

    () 2021 was opnieuw een prachtig jaar met vele verbindingen en matches. Dankzij het drukwerk door GLD print & Media van het jaarboek is het mogelijk dat we onze verbindingen en matches zichtbaar maken aan alle betrokkenen bij de Arnhemse Uitdaging; aanvragers, aanbieders en andere belangstellenden.

  • GLD print & media verzorgt drukwerk magazine Intermobiel 2022

    () Intermobiel is er vooral voor jongeren met een chronische ziekte die hun huis niet meer makkelijk uit kunnen komen. Het magazine dat al meer dan 17 jaar gemaakt wordt door vrijwilligers wordt grotendeels digitaal verspreid. Maar 2x per jaar is eer een fysieke versie. Het staat boordevol informatie voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte. Een gedrukt magazine op plaatsen waar zorg verleend wordt maakt dat er veel meer mensen in contact komen met deze positieve adviezen vanuit ervaringsdeskundigen, die het leven met een handicap of chronische ziekte aangenamer maken. GLD print & media verzorgt ook in 2022 het drukwerk van dit magazine.

  • GLD print & media verzorgt drukwerk magazine Intermobiel 2021

    () Het magazine van Intermobiel wordt al meer dan 16 jaar gemaakt door vrijwilligers en wordt twee keer per jaar verspreid. Het magazine staat boordevol informatie voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte. Het magazine wordt grotendeels digitaal verspreid. Een gedrukt magazine onder meer op plaatsen waar zorg verleend wordt maakt dat er veel meer mensen in contact komen met deze positieve adviezen vanuit ervaringsdeskundigen, die het leven met een handicap of chronische ziekte aangenamer maken. GLD print & media verzorgt ook in 2021 het drukwerk van dit magazine.

  • GLD Print & Media verzorgt drukwerk nieuw logo BIO NCPG

    () Het logo van BIO Vakantieoord is gewijzigd. Op alle plekken -flyers/folders/visitekaartjes/bedrijfskleding- moet het logo worden aangepast. GLD Print & Media biedt aan om een deel van de vraag op te pakken. Zo kwam een hele kar vol met nieuw gedrukte enveloppen door GLD Print & Media aan bij BIO.

  • GLD Print & Media verzorgt drukwerk Toon Hermans Huis

    () Het Toon Hermans Huis zoekt een drukker die 2 soorten visitekaartjes (elk 100 stuks) en flyers (1 A4 dubbelgevouwen in kleur) kan drukken. De opmaak van de visitekaartjes is gereed en kan zo worden aangeleverd. De flyer is aan vervanging toe. Hierbij heeft GLD Print & Media geholpen. GLD Print & Media biedt aan om het drukwerk van de flyer en visitekaartjes te verzorgen.

  • GLD print & media verzorgt drukwerk laatste kwartaal 2020 magazine Intermobiel

    () Het magazine van Intermobiel wordt al meer dan 16 jaar gemaakt door vrijwilligers en wordt twee keer per jaar verspreid. Het magazine staat boordevol informatie voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte. Het magazine wordt grotendeels digitaal verspreid. Een gedrukt magazine onder meer op plaatsen waar zorg verleend wordt maakt dat er veel meer mensen in contact komen met deze positieve adviezen vanuit ervaringsdeskundigen, die het leven met een handicap of chronische ziekte aangenamer maken. GLD print & media neemt het drukwerk over van CCV. De komende twee jaar gaan zij het drukwerk van dit magazine verzorgen.

  • Gld Print & Media verzorgt etiketten voor labelen dozen Kledingbank

    () Kledingbank Arnhem e.o. was dringend opzoek naar etiketten voor de vele gevulde en gesorteerde dozen vol kleding. Liefst in een groter formaat, wat fellere kleuren en opnieuw te gebruiken etiketten. Gld Print & Media biedt aan de etiketten te verzorgen. Zo kunnen de juiste dozen snel en duidelijk worden herkent.

  • Gld Print en Media verzorgt de panelen voor het matchevent van de Arnhemse Uitdaging

    () Maatschappelijk betrokken bedrijven en Arnhemse stichtingen hebben elkaar veel te bieden. Alles begint met elkaar ontmoeten. Met elkaar in gesprek gaan over wat je voor elkaar kunt betekenen. Gld Print en Media heeft de panelen verzorgd en voorzien van de door ons gebruikte thema's. Hierdoor werd het voor alle Maatschappelijk betrokken bedrijven en Arnhemse stichtingen elkaar op dit event op de juiste plek met de juiste vragen/aanbiedingen te ontmoeten.