() Aan het einde van het kamp wordt een groepsfoto gemaakt. Een leuke herinnering voor de kinderen aan een bijzondere en ontspannen week. Make It Yours zorgt ervoor dat er voor ieder kind een foto is.
() Niet voor alle kinderen is het vanzelfsprekend om in de zomervakantie even weg te zijn. Voor kinderen met een problematische thuissituatie is een dergelijke vakantie heel belangrijk. Folders over Bombarie geven meer duidelijkheid over wat, waarom en hoe Bombarie de zomeractiviteit uitvoert. Fijn dat MIY er voor zorgt dat het voor hen mogelijk is deze informatie uit te delen aan ouders en doorverwijzers.
() T-shirts waren verkregen met een eerdere sponsoractie. Hartstikke fijn, maar nog fijner als deze ook bedrukt zijn met het logo van Bombarie. Wat een goede actie van Make It Yours. Zo zijn de kinderen en de leiding goed herkenbaar bij een uitstapje tijdens de zomerweek.
() Regenbestendige winterjassen met een logo-opdruk maken de begeleiders herkenbaar als kinderen op stoepen, straten en in de berm afval opruimen. Dat is wel zo veilig. Make It Yours (MIY) maakt het mogelijk dat er weer warme jassen hiervoor zijn, door ze tegen inkoopsprijs aan te bieden.
() Groep 8 is een overgangsjaar van de basisschool naar het voortgezet onderwijs. Kinderen hebben soms geen idee welke weg ze moeten afleggen om te worden wat ze willen. Dat je geen advocaat kunt worden met een MBO-opleiding, bijvoorbeeld. Om ze aan het denken te zetten stelt de Fridayschool vragen als: waar ligt jouw passie? In plaats van: waar kun je veel geld mee verdienen? Een kijkje binnen bedrijven geeft hen een beter beeld van de mogelijkheden.
() Op 25 september is er in Rozet een evenement over duurzaamheid. Schone Straat & Groene Buurt wil de deelnemende kinderen een tasje meegeven met informatie over de KinderWijkTeams en daarnaast kinderen stimuleren om zelf al aan de slag te gaan en beter te kijken naar de natuur en de vervuiling daarvan in de eigen leefomgeving. Het zou ontzettend leuk zijn als daar ook een klein cadeautje in zou kunnen zitten. Make It Yours Reclamebureau zorgt voor 50 groene petjes met het logo van KinderWijkTeam voor in de goodybags.
() De Scoutingvereniging laat zich op verschillende manieren zien. Er is een website, maar vooral sociale media zijn belangrijk in het contact. Om leden en vrijwilligers te trekken die nog niet bekend zijn met de vereniging is dit niet genoeg. Daarvoor wil de vereniging ook graag een folder kunnen meegeven aan mensen die op wijkbijeenkomsten en dergelijke aanwezig zijn en posters ophangen op strategische plekken als scholen. Het bijzondere aan deze scoutingvereniging is dat er een groot aantal deelnemers (zo’n 30 %) uit gezinnen komen met een laag inkomen en dat kinderen met een stoornis, zoals ADHD en Autisme er van harte welkom zijn...
() Voor een krachting Arnhem slaan Make it Yours en TOV de handen ineen om 80 polo's te bedrukken voor de vrijwilligers van Stichting Voedselbank Arnhem. Het gaat om 80 polo’s in een frisse lichte kleur, in verschillende maten en bedrukt met het logo van de Voedselbank als embleem op borsthoogte. Hiermee wordt de herkenbaarheid van de vrijwilligers vergroot voor de bezoekers van de Voedselbank.