() Kindcentrum de werf (voorheen kinderclub Presikhaaf) organiseert activiteiten in het kader van De Verlengde Schooldag. Kinderen in een achterstandssituatie hebben vaak een beperkt wereldbeeld. Veelal komen zij vrijwel niet hun wijk uit. Het is voor hen niet gewoon om bijvoorbeeld een bibliotheekabonnement te hebben. Contact met mensen die enthousiast kunnen vertellen over hun beroep vergroot de kennis, het wereldbeeld, en daarmee de mogelijkheden van deze kinderen. Kinderen en ouders worden uitgenodigd om zelf onderwerpen aan te dragen voor de VSD. Het thema bouw en architectuur is op deze manier naar voren gekomen...
() Kindcentrum de werf (voorheen kinderclub Presikhaaf) organiseert activiteiten in het kader van De Verlengde Schooldag. Kinderen in een achterstandssituatie hebben vaak een beperkt wereldbeeld. Veelal komen zij vrijwel niet hun wijk uit. Het is voor hen niet gewoon om bijvoorbeeld een bibliotheekabonnement te hebben. Contact met mensen die enthousiast kunnen vertellen over hun beroep vergroot de kennis, het wereldbeeld, en daarmee de mogelijkheden van deze kinderen. Kinderen en ouders worden uitgenodigd om zelf onderwerpen aan te dragen voor de VSD. Het thema bouw en architectuur is op deze manier naar voren gekomen...
() Kindcentrum de werf (voorheen kinderclub Presikhaaf) organiseert activiteiten in het kader van De Verlengde Schooldag. Kinderen in een achterstandssituatie hebben vaak een beperkt wereldbeeld. Veelal komen zij vrijwel niet hun wijk uit. Het is voor hen niet gewoon om bijvoorbeeld een bibliotheekabonnement te hebben. Contact met mensen die enthousiast kunnen vertellen over hun beroep vergroot de kennis, het wereldbeeld, en daarmee de mogelijkheden van deze kinderen. Kinderen en ouders worden uitgenodigd om zelf onderwerpen aan te dragen voor de VSD. Het thema bouw en architectuur is op deze manier naar voren gekomen...
() Kindcentrum de werf (voorheen kinderclub Presikhaaf) organiseert activiteiten in het kader van De Verlengde Schooldag. Kinderen in een achterstandssituatie hebben vaak een beperkt wereldbeeld. Veelal komen zij vrijwel niet hun wijk uit. Het is voor hen niet gewoon om bijvoorbeeld een bibliotheekabonnement te hebben. Contact met mensen die enthousiast kunnen vertellen over hun beroep vergroot de kennis, het wereldbeeld, en daarmee de mogelijkheden van deze kinderen. Kinderen en ouders worden uitgenodigd om zelf onderwerpen aan te dragen voor de VSD. Het thema bouw en architectuur is op deze manier naar voren gekomen...
() Kindcentrum de werf (voorheen kinderclub Presikhaaf) organiseert activiteiten in het kader van De Verlengde Schooldag. Kinderen in een achterstandssituatie hebben vaak een beperkt wereldbeeld. Veelal komen zij vrijwel niet hun wijk uit. Het is voor hen niet gewoon om bijvoorbeeld een bibliotheekabonnement te hebben. Contact met mensen die enthousiast kunnen vertellen over hun beroep vergroot de kennis, het wereldbeeld, en daarmee de mogelijkheden van deze kinderen. Kinderen en ouders worden uitgenodigd om zelf onderwerpen aan te dragen voor de VSD. Het thema bouw en architectuur is op deze manier naar voren gekomen...
() Kindcentrum de werf (voorheen kinderclub Presikhaaf) organiseert activiteiten in het kader van De Verlengde Schooldag. Kinderen in een achterstandssituatie hebben vaak een beperkt wereldbeeld. Veelal komen zij vrijwel niet hun wijk uit. Het is voor hen niet gewoon om bijvoorbeeld een bibliotheekabonnement te hebben. Contact met mensen die enthousiast kunnen vertellen over hun beroep vergroot de kennis, het wereldbeeld, en daarmee de mogelijkheden van deze kinderen. Kinderen en ouders worden uitgenodigd om zelf onderwerpen aan te dragen voor de VSD. Het thema bouw en architectuur is op deze manier naar voren gekomen...